2010. július 14., szerda

A türelem erényét gyakorolom


Mi a TÜRELEM?
TÜRELEM egy isteni erény. Sajnos nemcsak hogy meglehetősen hiányzik belőlünk ez az isteni erény,
 de elég bolond módon el is hanyagoljuk. 
Mi a TÜRELEM?
 Belső bizonyosság Isten fenntartás nélküli szeretetében és feltétel nélküli vezetésében. 
TÜRELEM  Isten belénk rejtett ereje az élet bővelkedő viharainak kiállására.
... folytatás  ITT.



Hétfőn nagy elánnal nekifogtam a varrásnak, tudva, 
hogy ez a hetem az utolsó, 
mikor a tengernyi rendelésemet elkészíthetem. 
Kora reggel kiderült, hogy a varrógépem csatlakozójával valami történt, 
mert a gép nem kapott áramot. 
Elvittem a szerelőhöz, és kértem egy sürgős beavatkozást... 
ami már harmadik napja húzódik. 
Van másik varrógép, nem is egy... 
de igazán minőségi, szép munkát csak ezen tudok végezni.
Míg a szerelő telefonját várom, a türelem erényét gyakorlom...
... és közben horgolok, kínomban már biliket is:-)


A filcből, horgolásból és fagolyókból kialakított fantáziavirág 
már a leányzó fotózása után került a kalpagra.
Melyik áll neki a legjobban?


4 megjegyzés:

Monaline írta...

Mindegyikben gyönyörű,de a kék hozza ki a legjobbat! :)

Aledi írta...

Szerintem a baloldali, sokszínű, de a türkiznek is nagyon tetszik a formája.

csigaszabo írta...

Nekem a bordós színe tetszik jobban, de a "kislányodhoz" a kis kifelé bodorodás miatt a türkizt szavazom.

illesreka írta...

Mindegyikben nagyon helyes, de legjobban a türkiz tetszik! Jópofa az a kis karima rajta, és persze gyönyörűek a színek!:-)

Rendszeres olvasók

Számláló