2010. július 9., péntek

Beszéljenek a képek

Tegnap este fizikailag holtfáradtan, de lélekben feltöltődve, úgy gondoltam,
 beszéljenek a képek...
...és egyébként hogy éreztem magam?
FERGETEGESEN.
Az első osztályostól a nyolcadikosig volt minden féle korosztály a 19 tündérkében.
Ebből az elején óriási felfordulás keletkezett: Niki néniből ugyanis csak egy volt:-)
Tudjátok milyenek a kisebb gyerekek, mindegyik azt szeretné, hogy csak vele foglalkozzál.
Annyira édes tündérkék voltak, és mindegyik varrni akart... ettől szárnyaim nőttek, és a lehetetlent is megoldottam: a végére már lehet, hogy két tűt fűztem be egyszerre ( pedig lassan már egybe se találok bele).





Köszönet Áginak és Aminak, akik a tábort szervezték,
 hogy mindenben a segítségemre voltak, 
és közös erővel egy színes varrós napot varázsolhattunk 
a kis-és nagylányoknak.


4 megjegyzés:

Bea írta...

Gondoltam, hogy elfáradtál. :) Régeben én is tanítottam, táborokat is vezettem, nem is akármilyeneket- már nem vágyom rá, mert nagyon kiszívja az ember erejét. De így legalább kiélvezhetted a kislányosságot. :)Volt néhány lányod is, legalább egy napra. :)

Shushanna írta...

De jót nevettem, ahogyan összefoglaltad! Annyira ismerős! A végén tényleg össze lehet esni, de feltöltődve, ahogy mondod. Meg fülig érő szájjal...

Azon először elgondolkodtam milyen "Niki néni" segített neked...hiába, meleg van.

Lányaim is gratulálnak az alkotásokhoz, persze hamarosan készítenem kell hasonlókat velük...ha nincs ellene kifogásod? Csakis saját felhasználásra! :)

agibo írta...

Egyedül 19 leányra???? Minden elismerésem!
Elhiszem, hogy elfáradtál. De azért szent irigység van rajtam :)

Colette írta...

Bea: volt, volt... tündérkék voltak... nagyon élveztem:-)

Shushanna: Niki néninek szólítottak: Niki néni kifűződött, Niki néni becsomósodott, Niki néni szabjad ki, Niki néni nézz ide..., de olyan lelkesek voltak:-)

agibo: a szervezők a segítségemre voltak, de még hárman is kevesek voltunk időnként:-)
Tetszik ez a "szent irigység" kifejezés, picit furcsa a két szó egymás mellett, mégis tökéletesen értem, hogy mit szeretnél kifejezni vele:-)

Rendszeres olvasók

Számláló