2010. július 1., csütörtök

Ruhatárfrissítés

Végre itt a nyár:-) Egy kis ruhatárfrissítés senkinek nem árthat. 
Itt van néhány ötlet.
Hajszálcsíkos férfiing alakult fűzős, nőcis, pántos blúzzá.
Mutassam a kiinduló inget is?
 Ebben talán elviselhető lesz a hőség.


Fehér nadrággal, szoknyával egyaránt jó viselet.
A retróval fűszerezett táskát  a hangulat fokozására illesztettem be, egyelőre várja gazdáját
boltomban, ha mégse jönne rá jelentkező, akkor szívesen elhordom:-)




Ezt a fehér ruhát/tunikát ma alakítottam a méretemre. 
Sajna olyan pici volt a dereka, hogy nem fértem bele.
Kivágtam a derékrészt, és pamutcsipkével kapcsoltam össze újból a felső és alsó ruharészt. Most meg majdnem bő lett, így egy zsinórt fűztem a csipkébe, amivel állítható a derékbőség.
Azért írtam, hogy ruha/tunika, mert önálló ruhaként is hordható, de egy fehér nadrággal szívesebben húzom fel. Ti is szoktatok rövidebb ruhákat/tunikákat nadrággal viselni? 
Kiegészítői egy zöld vászonpapucs ( ez most a cipőim közül a kedvencem ), 
egy szőtt-behúzott-körbehorgolt medál, 
és egy nagyon kedves megrendelőm tulipános táskája:-)



8 megjegyzés:

Budai Detti írta...

Hűűűű, de romantikuska! És az a papucs!

Monika írta...

Óóóó,milyen csodás itt MINDEN!!!!! zseniális vagy!!!!
Most megint nagy divat lett a tunika,mint lánykoromban,bár akkor vastagabb anyagból hordtuk,most meg a lengébből divatos.Én szeretem .

zazálea írta...

Tunikafélét nagyon szívesen, ápol és eltakar, igazából utóbbit nem teszi, de szeretem! Az az első blúz, az nagyon ott van! :o)

Anna írta...

Hajaj az a papucs!!!

aaműhely írta...

Jól sikerült a ruhatárfrissítésed :)
Ha nadrágot veszek fel, akkor bizony én is a kicsit vbővülős felsőket, tunikákat részesítem előnybe. :)

Colette írta...

Látom a papucs népszerűbb, mint amit varrtam:-)))

Unknown írta...

Gyönyörű a tunika, szerintem tökéletes nadrággal, én legalább is szívesen viselem így őket. A férfi ingből Átalakult felső pedig nagyon csábító, nagyon motiváló, h én is belevágjak (szó szerint) egybe...:)
Ági

Cila Zzy írta...

Jja, de jó, hogy erre a bejegyzésre találtam. Nem rég én is varrtam egy tunikát és fehér és hímzett. Önmagában átlátszó. Így olyan furcsa lenne hordani... felvettem hozzá egy fehér halásznadrágot, az meg olyan sok volt hozzá... Így átavanzsált a tunika hálóinggé... A férjem hiába bíztatott, hogy nagyon szép, meg csinos vagyok és szép nekem mégis hálóing-feelingem volt benne. De most meghoztad a kedvem... A papucs is szép:-)

Rendszeres olvasók

Számláló