2010. július 2., péntek

Harmadik


Lőn mégegy blúz. Ez egy XXL-es, galléros ingblúz átlalkulása. 
Nem kérdeztétek, de elmondom, hogy ezek az "alapanyagok" turkálós modellek. 
Időnként van nálunk  akciós nap, amikor darabját 300-400 Ft-ért viheted.
Ezeket a lehetőségeket nem szoktam kihagyni, 
mert mindig akad olyan szín vagy mintázat, amibe beleszeretek.
Kimondottan az óriás méretekre hajtok, mert abból bármit ki tudok szabni.
Ennek a halványrózsaszínnek nagyon szép hímzése van, apró flitterekkel, fényes kagylógombokkal... 
ez fogott meg benne.
Hihetetlen jó minőségű lenes anyag, méteráru boltban sem kaphatsz hozzá hasonlót.
Egyébként is minden tele van a műszálas csodákkal, 100%-ban természetes anyagot alig találni,
 ha mégis, akkor aranyáron adják. A legutóbbi ruhához a madeirás kelmét már 2000 Ft/m  felett vettem, elgondolkodtató, főképp, hogy mi kerül rajta annyiba :-(
Szóval rászoktam a turira, de kimondottan olyan darabokat keresek, 
ami  átalakítással, átszabással válik hordhatóvá :-)
 ( Ugye , ugye, a munkamánia :-))) )

Az eredeti modell :


Ez lett belőle:




Gallérját levágtam, mostanában nem szeretem,
 talán nem is divat?!... de ezt nem tudom.
Mell alatt elvágtam, a fűzős blúz mintájára karcsúsítottam az elejét, 
de a hátuljába is varrtam szűkítőket.
Nem szerettem volna az ujját visszavarrni, aztán túl mély volt a karöltő...
 ...nem olyan nagy gond, lett egy blúzom hűvösebb nyári estékre is.
A próbabábu lenvászon szoknyával és egy legújabb "colette" táskával viseli :-)

És ha mindezek után kedved van ilyen és ehhez hasonlatos kreatív átalakításokra, 
akkor  még van pár hely a 
Az e-mail címemre várom a jelentkezéseket.


Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók

Számláló