2010. július 7., szerda

Na, hová megyek?


Összepakoltam a holmim: filcek, színes gombok, szalagok,
 kockás anyagok, egyszínű vásznak, hímzőfonalak...
Igen, igen ... megyek tanítani ... gyerekeket ... hurrá:-)
Árad belőlem a lelkesedés - és ez jó érzés -, 
azért is, mert nem azzal tanítunk, amit mondunk, hanem amit és ahogy csináljuk:-)))
Holnap, Tatán, az Öreg-tó partján, belelkesítem őket is.
Gombvirágokkal, fűvel, fával, napocskával televarrunk mindent.


Képes élménybeszámoló az esemény után várható:-)

8 megjegyzés:

Tímel írta...

Láttam a kis képet, és a címet... reméltem hozzám ezzel a sok gyönyörű színnel :)

aaműhely írta...

Jó töltődést a gyerekek között. Andi

Shushanna írta...

Mekkorák a kis drágák? Emi lányom 5 évesen varrja a gombot, de addig nem veszek levegőt, amíg el nem készül...pedig nagyon kis ügyes.
Az iskolában egyesével tanítottam a gyerekeket tűvel varrni, ők már 3. osztályosok voltak.

Mindenesetre csodás napod lesz! Alig várom a képes élménybeszámolót.

Kreatív Cucu írta...

Én is szívesen beülnék a gyerekek közé tanulni tőled :D

Monaline írta...

Shushanna:a varrást nem lehet elég korán kezdeni! :) Láttam nemrég olyan fotókat a neten egy cikk kapcsán,hogy egészen "kicsi" lánykák,olyan 8év körüliek varrtak géppel.Emlékeim szerint a kézi varrást magam is korán kezdtem,lepedőből csináltam menyasszonyi ruhát,nagyim nagy "örömére".Olyan 6-7 éves körüli voltam.
Colette:sok sikert és örömöt a gyerekekhez!Olyan jó,hogy most már egyre több helyen van lehetősége a gyerekeknek,hogy fejlesszék és kiéljék a kreativitásukat! :)

Mák írta...

Tatára?????úúúú de nagyon irigy vagyok!!!!Gyönyörűek amiket viszel!!!!Nagyon tetszenek!

csutkailda írta...

Andival nagyon egyre gondolunk. :)))

Tündérlátta írta...

Jaj, de jó nekik! Olyan szívesen küldeném ilyesmi táborba a 7 évesemet:-)

Rendszeres olvasók

Számláló