2010. július 16., péntek

Ruhaálmaim

Előtörtek belőlem a ruhatervek... 
Nem tagadom - nektek köszönhetem -, mert sok biztatást kaptam tőletek
 és bizalmat a készítéshez.
Ennek a ruhának a folytatásaként most következzék egy
 dohányszínű madeirából készült elölgombos változat.
Egyedülálló színe miatt, meg sem probáltam más anyagokkal variálni.
Terveim szerint az anyag hímzett lyukacsos és sima felületével és néhány buggyal-puffal-piével diszítettem.
A gomb kiválasztása volt a legnehezebb feladat, mert műanyagot semmiképpen nem szerettem volna rá.
Erre az antikolt sárgaréz hatású fülesgombra esett  a választásom. Vörösréz jobb lett volna?
Rendelésre készítem 36-44-es konfekcióméretig, további részletekről e-mailben.

Íme a ruha:


Mikor kiszabtam kiderült, hogy csak egy pici anyag kellene még a maradékhoz, 
és akkor kikerekedne belőle egy blúz is.
Természetesen megvettem hozzá az anyagot.
Íme a blúz, amit hamarosan a 
MESKA BOLTOMBAN megtalálhattok:


Volt itt még valami, ami befejezésre várt. 
Csipkeablak elnevezéssel már mutattam nektek munkafotókat.
Egy kedves megrendelő érdeklődött, hogy lehetne-e az övé.
Természetesen, ennyi blúzt hová hordanék el... meg különben is VAN MÁSIK:-)))
Egy apró kérése volt, hogy ne pántos, hanem pici ujjas változatban készítsem.
Mivel a férfiing ujját már szátvágtam a kistáskához, ezért fehér madeirából szabtam neki ujját.
Remélem így is tetszeni fog!
Egyetlen szépséghiba van rajta, a fordított gombolás. 
Ebből lehet látni, hogy itt valóban egy férfiing esett áldozatul.
Megtetszett?!
Hozott ingből is vállalom:-)


Ha már kánikula van, 
akkor néhény szellős darabbal is készültem, szintén felbuzdulva
Az itt bemutatott fehér pántos ruha-tunika átalakításon.
Akadt még néhány  szétvágásra ítélt fehér ruhadarabom.
A hosszú, "A" vonalú egy madeirás hálóingből készült.
 Nem aludtam benne egyet sem, turkálós darab:-)
Nekem úgy tűnik, hogy más se, mert szép fehér, teljesen újszerű az anyaga.
Szabtam hozzá pántos felsőt, a derékrészéhez pedig pamutcsike lett.
Hossza: 135 cm, derékbősége 82 cm, ha valakit érdekelne ( 7.900 Ft ).


A másik egy fodros, fűzőszabású indiai ruha átalakulása. 
Kevés nőnek áll jól az a felső, így átszabtam szintén erre a pántos variációra.
Kicsit rövidebb változat, hosszú szoknyához vagy nadrághoz kiváló viselet.
Hossza: 105 cm, derékbősége 90 cm... ( 7.900 Ft ) tényleg szívesen adom:-)


Ha már fehéreknél tartunk, akkor készült még egy "M"-es fűzős blúzom ( 4.900 Ft )
és  pántos változatban egy  "L"-es ( 4.500 Ft ).
Hamarosan a MESKA BOLTOM polcán kínálom őket.



10 megjegyzés:

Hunszil írta...

Ha a bőség zavara :))) Gratula már vártam mikor rukkolsz ruhákkal elő Éljen :)))

csigaszabo írta...

A piros csipkeablakos az gyönyörűre sikeredett...

Tündérlátta írta...

A fehér ruháknak mennyi az ára? Nagyon szépek!!!!

Ágnes Anna írta...

Hát én teljesen "kész vagyok"!
Micsoda egy szívfájdítós sorozat ez!:)))
Simán bemasírozhatnának a szekrényembe így sorban egymás után!:DDD
A táskákkal együtt:D

Csillagos írta...

Ó, Colette, egyre szebbeket alkotsz... Ágnes Annával értek egyet, az összeset elfogadnám, s szívfájdalom, hogy valamennyi jó is lenne talán... Úgyhogy...

maca írta...

A csipke ablakos nagyon szép lett, olyan igazi Colettes :)
A fehérek is nagyon tetszenek, csak hát a mérete :(

Barbi írta...

Gyönyörűek!

Csilla írta...

Ó, hogy miért nem én lettem az első, aki meglátta ezt a csodát! Képzeljétek, a csipkeablakos blúz és táska-társa az én első Colette-szerelésem lesz...! :-)) Miért is jártam eddig másban, mint Colette-ruhában??!! Köszönöm, ez valami gyönyörűség lett, Colette! Alig várom, hogy hordhassam... biztosan ő is vár engem...
:-) Cs

sesame írta...

Jaj de szépek!! A kedvencem a barna blúz :)

Colette írta...

Köszönöm lányok, örülök, hogy rajtam kívül vannak még, akik természetesbe, nőiesbe szeretnének járni:-)

Rendszeres olvasók

Számláló