2010. augusztus 6., péntek

Megkívántam...

... az ITT bemutatott fonalakat még Nyalkára utazásom előtt, 
de az ott történtek sem tudták  a fejemből kiverni őket.
Ez aztán oda vezetett, hogy hazaérkezésemkor rögtön írtam Timinek,
 hogy beleszerelmesedtem a fonalaiba.
Köszönet a kedvességéért és a gyorsaságáért...
tegnap megérkeztek... 
már horgoltam is belőlük, bár nem kimondottan arra valók.


Ezek  a meglévő  csere-berés fonalaim, amíg vártam a postást, 
addig ezekkel kísérleteztem.


Itt pedig a szerelmetes növényi festett fonalak...meglepetésdrapp:-),
 menta és tavaszi kankalin ZELNICÉTŐL.
Lesz még folytatás!



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Colette!
Tudnál nekem segíteni abban, hogy kitől lehet ilyen fonalat rendelni, mint amilyen az alsó képen van?

Névtelen írta...

Jól gondolom, hogy növényekkel festődtek?

Colette írta...

Kedves Katus, az ITT alatt is ott a link, de most a ZELNICE alá is odatettem:-) Keresd bátran mailben!

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm Colette! Már meg is kerestem mail-ben. :)

Rendszeres olvasók

Számláló