2010. augusztus 26., csütörtök

Happy End...

Minden jó, ha a vége jó. Ma korán keltem, "kiszerveztem" a munkát, 
az énekkarost, hogy legalább hétfőig nyugtom legyen tőle.
Semmiképpen nem szerettem volna rossz kedvűen, morcosan menni a blogtalálkozóra.
Így aztán a többtucat félbehagyott kísérletem közül, kikaptam a zoknifonalas fedelet, 
és megvarrtam belőle őszi táskakollekcióm első darabját.
Nesze neked Lana Grossa olasz dáma, ha másra nem, erre jó leszel:-)))


Tetszik, nem tetszik... a lényeg, hogy teljesítőképességem 20 százalékosról 
80 százalékosra kúszott fel... gyorsan megyek kivasalom a család ruháit, 
amíg a lendületem tart:-)

11 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

:O
Ez már nem ér mára.......
Hú de nagyon szép ez így együtt!!!!

Mici írta...

Na ahhoz kellene nekem az 1000 százalékos teljesítőképesség. Még jó, hogy szinte csak Pálom ingeit kell vasalni. Na néha mondjuk anyukám kicsit másképp gondolja, és olykor meg is jegyzi. :D

LARION írta...

Colette.. ez a sapi ez a horgolt, vidám..ezzel a virágdísszel eladós????
Amúgy télen nem hordok semmi fejfedőt...., mert felcsatolt kócolmányt tartok a fejtetőmön és és..... De ezek a színek és ez a fazon..... télen...a randa és unalmas vacak időben...... és sötétszínű ruhákban szomorkodós , téli emberek közül oly vidáman kivigyorogna.....

Ányi írta...

Na tessék, fél napig nem nézek be s már egy hadseregre való sapit megkötöttél, dalárdások cuccai készne... nem semmi! És milyen szépek!

Lidércke írta...

Ez a táska csúcs. :)) Nagyon tetszik! Nekem is kéne vasalni, most, hogy említed.... :D

nanucco írta...

Nagyon szépek :)a vasalásról inkább no komment:)

Strugamano írta...

Ez a táska fantasztikus! Akár az én őszi kollekcióm darabja is lehetne! Ugye, eladó? Ugye?

Colette írta...

Ejjkukk: köszi, üdvözlet a fedélzeten:-)))

Mici:nem szeretek vasalni, de kényszeres vasaló vagyok:-)

Larion: nagyon jól állna:-)

Ányi: nem most készültek, csak éppen most kaparom össze magam:-)

Lidércke: hajrá vasalás:-)

Nanucco:köszi, nagyon kedves:-)

Strugamano: lesz folytatás, várd meg:-)

Kisnyul írta...

Nagyon szupi lett a táskád! Sapival meg egyenesen fergeteges. :)

SDAnita írta...

Es, ha morcos leszek, en is tudok ilyet ?! :-) Ugy dontottem, holnaptol morcos leszek !
A sapi a szivemcsucske, no es a taska is.... Vasalas ? Hmmm... Nem lehetne, hogy amig varrok, valaki kivasal kozben :-))

Colette írta...

Kisnyul: köszi, hízelkedő:-)

SDAnita: morcos semmiképpen, nálam is megelőzés volt csak, hogy ne legyek morcos:-)

Rendszeres olvasók

Számláló