2009. január 6., kedd

Mit olvasok?

Szentpyr, Katbo és Abile hívott erre a játékra.
A szabályok:
1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert és értesítsd őket ( Már begyűrűzött a játék, így ennek nem teszek eleget. Ha valakit még nem hívtak táncba, akkor magától is sorolhatja a múlt év kedvenc könyveit)
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre

Folyamatosan olvasok, hogy viccel üssem el a dolgot augusztus óta úgy napjában húsz-harminc blogot. Ha nem is reagálok mindig, azért én csendben de olvasok, és elképzellek benneteket, hogy milyenek lehettek. Nagyon szeretem tanulmányozni az emberi karaktereket, és amióta blogot írok tobzódok az élményekben.
Egyébként is olvasok, de regényt utoljára akkor, amikor várandós voltam Misivel. Van úgy kb. egy tucat könyvecske, amit mindig forgatok, ezeket a hálószoba polcán helyeztem el, hogy mindig kéznél legyenek. Szepes Mária, Makovecz Imre, Színia könyvei mind ott sorakoznak, de még sokan mások is. Mindig, ami éppen a fejemben motoszkál, és keresem a megerősítést, ahhoz választok könyvet, ahonnét ezt megkaphatom.

Ha már szóbakerült Színia, akkor kérlek benneteket, hogy látogassatok el a blogjára, mert megkértem, hogy írjon kicsit bővebben a színekről, és eleget tett kérésemnek. Legyen ez egy gondolatébresztő, aztán ha van akit érdekel, még beszélgethetünk róla.

5 megjegyzés:

HEra írta...

Drága Colett!

Köszönöm szépen a blog ajánlót!

Era

foltoska írta...

Kedves Colette!
Nálad mindig nagyon hasznos dolgokat lehet olvasni-látni. Ez a blogajánló is megörvendeztetett.
Szeretettel:foltoska3

csutkailda írta...

Én is nagyon szeretem a Színiás könyveket, s úgy mint Nálad rendszeresen a közelemben vannak. Rengeteget tanultam belőlük!!

csutkailda írta...

Az előbb lemaradt, hogy az egyik kedvencem: A magyar ház mágikus titkai című könyv.
Szép napot Neked!

Barbi írta...

Én is köszönöm a blogajánlót! Benézek majd többször oda is, mert nagyon érdekes és hasznos számomra is! És csak olvasd a blogokat! Olvass engem is! Kíváncsi lennék például rólam mi körvonalazódhatott ki benned! ;-)

Rendszeres olvasók

Számláló