2009. január 26., hétfő

Mesés Blog

Ezt a virtuális díjat Barbitól kaptam. Éppen az ötösöket, no meg a csillagos ötösöket osztogattátok nekem, mikor Barbi- Kincsértékű csecsebecsék ezzel a díjjal meglepett. Köszönöm, hogy gondoltál rám, a jövőben is megpróbálok rászolgálni .


Öt olyan dolgot kell megosztanom veletek, amitől nem tudok szabadulni???

Öt függőségem:

- "az árral szemben úszás"... ( már így jöttem a világra, farral szült édesanyám)
- minden szélsőségem, egyszer tudnék középen maradni...
- az eszme, miszerint mindentől független vagyok...
- a  kétkezi alkotó munka
- és a férjem szerint a blogírás

Öt blog, melyet mesésnek tartok:

Minden blogot valamiért mesésnek tartok, mert minden ember egy megismételhetetlen csoda, mindenkitől lehet tanulni ( és itt nem varrási technikákra gondolok ).
Kiemelni ötöt!!!???- ilyet ne kérjetek tőlem, pont most a játékom után, mikor 5x5x5 helyről éreztem a szeretet áramlását felém:))) 

 

-

1 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

:-) Én is az árral szemben kategória voltam és sajna sokszor vagyok is. :-)))))))))

Rendszeres olvasók

Számláló