2008. október 19., vasárnap

Gomb

Gombhoz kabátot??? Hmmm!?


Előbb-utóbb helyére kerül.

10 megjegyzés:

mammka írta...

Gyönyörűek!!! Mekkorkák?

Cicvarek írta...

fantasztikusak!!! :-))))
de ezek után ha azt mondod, hogy 1,0-1,5 cm az átmérő, hát gumi nélkül megyek "bandzsidzsampingra"! :-DDD

Szera írta...

Ezeket Te csináltad? Gyönyörűek. Titkos a "receptje"?

colette írta...

3.5 cm- esek, és miért lenne titkos? Isti biz elmondom, de jobb szeretném, ha rájönnétek.

Cicvarek: még mindig nem kaptam tőled postacímet!!!

Katbo írta...

Fantasztikus!
Bevonható gombra raktad őket? (mert én is valami ilyesmit tervezek most, és én bevonható gombra tenném)

Endy írta...

Szèpek nagyon! Paper piacing?

colette írta...

Igen, a crazy minta papírra lett varrva, aztán gombot huzattam belőle ( nekem nincs hozzá eszközöm, így csináltattam). Igazából gondolatébresztőnek szántam, mert innentől mindenkinek fantáziájára van bízva, mit tud kihozni belőle. No és itt az "együtt lélegzés-lélekzés esete", amiről Ahama nagyon szépen írt. Többen is gondolkodhatunk egy időben ua.-ról a dologról, de mindenki a maga módján, stílusában valósítja meg. Arra törekedjünk, hogy legyen egyéni stílusunk...

katafolt írta...

Szenzációsak!!!Mostanában textilékszereken gondolkozom,de amit látok,Urbánfy Teri szép munkái kivételével minden olyan elnagyolt,otromba...ezekből a gombokból viszont bármi lehetne:medál,fülbevaló,kitűző vagy akár gyűrű is.

colette írta...

Katafolt: kitaláltad a gondolataimat, régebb óta érlelődik bennem is a dolog. 20 éve a Burda versenyre, már csináltam patchwork ékszert a ruhámhoz, de most újra motoszkál bennem valami. Urbánfy teri nagyon kedves barátnőm, gyönyörűek a dolgai, de más stílusban gondolkodom, nem geometriában.

Lilang írta...

De jó!

Rendszeres olvasók

Számláló