2010. február 12., péntek

Ez a bejegyzés nem jött volna létre...

... ha délután nem olvasom el Fércjutka "kontárkodását".
Annyira meglepett -amit már többször megéltem ebbe a  kreatív netes csapatban-, hogy egy rugóra jár az agyunk:-)))

Különösen nagy gonddal készülök a soron következő alkotónapra. Ennek több oka is van. Az egyik az, hogy ahányszor belevágok ebbe a témába, mindig nagy kihívások elé állít. Kínlódok, szenvedek, semmi nem tetszik, ami kijön a kezem alól, de valamiért nem engedem el magamtól, úgy érzem dolgom van vele... pont a nehézség vonz benne?:-) Talán a blogomból is érződik, hogy erősen keresem a helyem ... de még nem találom.
Ma hajnalban megébredtem, és gondoltam összeütök néhány nem szokványos behúzott gomnak valót, amit aztán az alkotónapon tovább tudunk gondolni.
Balra lenn egy zsenília szerű fonalat varrogattam fel egy anyagra, középső képen fodros szegélyt soroltam egymás mellé, jobbra fenn egy egyenlőtlen fonalvastagságú fonallal operáltam, alatta pedig egy nekem nagyon kedves szalagból vágtam köröket.Gombbehúzó szerkezet híján, egy rövidárus ismerősömmel szoktam megcsináltatni a gombokat, kivágom neki már előre a köröket, hogy minden simán menjen.
A baloldali felső képen található bross ma született, a patchwork gomb talán régi olvasóimnak már ismerős:-)
Medálok, brossok kiindulásának szánom ezeket a behúzott gombokat.

... és mikor láttam, hogy Judit is - kicsit frissebb  stílusban-, de behúzott gombokkal kombinál...
édes kis szőrös pamacsokkal... csak mosolyogtam:-))))
Tudjátok, azt nagyon élvezem ebben a kis csapatban, mikor hasonló "problémák" megoldásán gondolkodunk akár  több száz kilométerre egymástól, és az interneten pontosan tudjuk követni, hogy útjaink mikor találkoznak  egymással:-)))


Posted by Picasa

6 megjegyzés:

Fércművek írta...

Hihi! Én meg anélkül, hogy láttam volna már valaha, patchwork gombokról álmodtam. :))Merthogy már nem elég, hogy egy szép anyaggal vonom be a gombokat, még többet szeretnék egy gombra tenni. :)) Hihi, itt meg már látom is. :))

Ági írta...

Ezek meseszépek!!!!!! Hihetetlen, hogy mit tudsz kihozni egyszerű, hétköznapi alapanyagokból! Imádom a színösszeállításaidat, nagyon tetszik mindegyik darab!
Ági

anyahajó írta...

Jó kis gombok! Amúgy a gomb téma már jó ideje téma német kreatív lapokban, flickr-en, stb, szóvl épp itt volt az ideje, hogy hozzánk is begyűrűzzön. Ráadásul igen jó módja, hogy a sokszor kicsinek tűnő anyagválaszték ellenére mindenki a saját névjegyét is rárakhassa egy-egy varrományára. Elvileg léteznek olyan gombalapok, amikhez még gombbehúzóra sincs szükség, csak még nem láttam Mo-on. Pedig ha árulná valaki, tuti jó üzletet csinálna. (Megfogadtam, hogy több gép nem és nem jön be a lakásba:D)

KisMesterek írta...

Bárcsak mindenki ennyire "ne találná a helyét" mint te!

Colette írta...

Fércművek: Hát, ha máshol nem is, de nálam már láthattad:-)))Tettem fel egy gombos válogatást... a tálalások nagyon guszták:-)))

Marcsi és Ági: üdv. a fedélzeten. Mikor jöttök Csanakra???? Nélkületek nem alkotónap az Alkotónap:-)))És köszi a bókokat!!!

anyahajó: szerintem kapható ilyen házilagos gombalap, mert másoktól halottam. Közel húsz éve dolgozom a gombokkal, így aztán nekem nem most "gyűrűzik be", de örülök, ha másokat is foglalkoztat a téma:-)))

Krisztallit: nem ismersz eléggé:-))) a február nekem mindig nagyon nehéz... ez amolyan születésnap előtti depresszió:-))) Már nem tart sokáig... aztán már magabiztosabb leszek:-)))Még a szokásos lebetegedés is hátravan, február végén szokott elérni...

Ági írta...

Kedves Tőled, hogy hiányzunk.
Mennénk mi ha tudnánk, de Marcsinak a dolgozóhely, a távolság.....:-((

Rendszeres olvasók

Számláló