2010. június 11., péntek

"szabadagazda"?


Köszönöm, hogy játszódtatok... 
tegnap délután-este nem jutottam számítógépközelbe, 
de most reggel láttam, hogy milyen sokan találgattatok,
 szinte mindenki valamiféle ruhaneműre is tippelt.
Így aztán a kommentelők közül délelőtt sorsolok egy szerencsés nyertest,
 addigra összeállítom a kis anyagcsomagját és mutatom is:-)




Ebből pedig se nem blúz, se nem szoknya... hanem összeépítve egy RUHA készül.
" Levendulás vagy fűszeres zsákocska, lenge blúz, szélfútta szoknya, esetleg párna nászajándékba, függöny a nyári konyhába, netán Iván-napi szerelmes lányka táskája...? "
-nagyon tetszett, ahogy Emi írta:-)
...bármit el tudnék belőle képzelni...
Annyira élveztem az anyagok pakolását, ahogy az új felület alakult a dirib-darab különböző maradék madérákból, hogy gondoltam bevonlak bennetek a munkába:-)
A drapp színű dúsan madérázott anyagot és a vajszínű pamutcsipkét vettem hozzá 
az EUROTEXTIL Voál nevű győri boltocskájában, a többi régebben szabott blúzok maradéka.
Próbáltam a kiszabott részeket összefektetni, meg egy gyors skicc, hogy lássatok belőle valamit.
Amint elkészül mutatom:-)

6 megjegyzés:

soli írta...

Annyira szép! Mekkor méretben varrod? - mert én szívesen viselnék egy ilyen ruhát!

Kékmadár írta...

Nagyon tetszik, és számomra különösen izgalmas a szoknya asszimetrikussága!

Colette írta...

Szia Soli, ez most "M"-es, de lehet egy számmal nagyobbat is, esetleg más színben?!:-))) Írj, ha aktuális.

Kékmadár: annyira örülök, hogy észrevetted a koncepciómat... éppen ezzel szerettem volna megtörni az egyébként belőlem folyamatosan áramoló szimmetriát:-)))

LARION írta...

Gratulálok a Dettinek !!!

Barbi írta...

Gyönyörű lesz! A blúz mellé már igazán írhattam volna ruhát is. :D Ejjkuk nagyon szerencsés! :D

Colette írta...

Barbi: Te is benne voltál a sorsolós piperében, mindenkit beletettem, csak Dettinek kedvezett a szerencse:-)

Rendszeres olvasók

Számláló