2010. június 22., kedd

n-1

Halottátok már ezt a kifejezést? Háromgyermekes családoknál a középső gyereket jelöli, míg  többgyermekeseknél az utolsó előttit :-) Waldorfos szülők körében divatos kifejezés, sokat meséltek az  n-1-dik lurkók problémáiról. Akkor nekünk még két gyermekünk volt,  nem is  igazán értettem a lényegét, de az elmúlt négy évben némileg megvilágosodtam :-)  Mi kis családunkban Marcinak ( Márton) hívják ... őt kísértem Krakkóba :-) Az idei év vele kapcsolatban problémák helyett sikereket hozott.
Az utat  az iskola alapítványától kapta, kiemelkedő tanulmányi és sporteredményeiért.
Amire különösen büszkék voltunk, hogy a

Logo Országos Számítástechnikai Tanulmányi Verseny-en
nagyon szép eredményt ért el.


A fotóaparátot ki sem engedte a kezei közül, -kivéve mikor őt fényképeztem.  A képei segítségével készítek nektek néhány kollázst az élményeinkről.


Ablak a világra - Besztercebánya


Régiségbolt - Besztercebánya





Sarokház - házsarok 

...folytatás következik...

6 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Gratulálok a nagyfiadnak!!!! Ti Waldorfosok vagytok? Hogyan oldjátok meg az n-1 problémát? Nálunk most halmozottan előjött Vitya esetében.

Abile írta...

Gratulálok gyermeked sikeréhez! Nagyon jó fotók készültek! :o)

aaműhely írta...

Colette, no igen az n-1...Én azt gondolom, hogy nálunk nem véletlen, hogy a lányom született középsőként... Gratulálok a fiad sikereihez. Nagyon büszkék lehettek rá :)

DekoRárium írta...

Én nem tudom sajnos miről is beszéltek, mert az én csendes,halk nagyobbik fiam beszorult két erős, akaratos egyéniségű gyerekem közé.Mit is takar a n-1 kifejezés?

Ábrahámné Éva írta...

Gratulálok a nagyfiú eredményéhez , szerintem volt kitől örökölni a ;tehetségét;

Colette írta...

Tündérlátta: már nem vagyunk azok, Marci nem is volt, csak a legnagyobb fiam. Az n-1 szindrómával küzdünk rendesen:-)Nagy odafigyelés, szeretet... persze a mindennapok sodrásában megvalósítva...

Köszi a gratulációkat!

Rendszeres olvasók

Számláló