2010. június 25., péntek

Közös munkánk eredménye:-)


Nagyon köszönöm, hogy hozzászóltatok a félkész mintáimhoz. Érdekes meglátások voltak, de mindenképpen hasznosak. Illene akkor elárulnom, hogy mivel is volt "bajom". 
2. 6. 7. kérlelte a leghangosabban, hogy változtassak rajtuk, így aztán kora reggel elolvasva benneteket rögtön munkához láttam.
Fedelek készülnek, mi máshoz, mint táskákhoz... ha eddig nem mondtam volna:-)
Ő volt a 3. számú, ha jól emlékszem senkinek nem volt vele "baja".
 Persze a táska anyagával még elronthatom a háborítatlan összhangot:-)


Ez meg itt a 4. számú, ami szintén befutó volt sokatoknál.
 Mogyorószínt választottam hozzá,  így is tetszetős?


Az egyik kakukktojás, a 6. számú. Nekem ő nem tetszett, de nagyon. 
A minta is elég "gyengécske", picit erőtlen, de nem sikerült erősítenem a háttérrel, 
így aztán maradt inkább pasztellke.


Nem tartozott a kedvenceim közé  ez a pöttyös háttér, 
de kifejezetten izgalmasnak találtam a benne lévő eklektikát, 
így ez a háttér megmaradt, csak egy picit világosabb tulcsit raktam a közepibe:-)


Ez  nálam a nagy Ő :-))) Nagyon lehúztátok szegényt, most valami védőbeszédet kellene érte mondanom.
Szerintem páratlan egymásratalálása a mintának és a háttérnek.
Ráadásként egy harmadik mintás vászonra applikáltam, de nekem így is marad a nagy Ő.
 Nincs ám semmi probléma, hogy a  9-es szinte senkinek nem tetszett:-)
Anyukámnak úgyis hamarosan jön a szülinapja, neki általában mindig az a befutó, ami nekem:-)))


Ebből a narancsosból nem fedeles táska lesz, szimplán felapplikáltam a táska anyagára,
 egy könnyedebb nyári darab készül belőle, olyan táska-szatyor köztes:-) 
A steppelésében majd lehet folytatni a koncentrikus körök látványát.



A következőnél választottam egy új hátteret, 
és zöld vászonra varrtam fel, szintén szatyor kezdemény.



4 megjegyzés:

Anita írta...

Azt hiszem, most már igencsak nehezen tudnék választani, hogy melyik tetszik a legjobban! :)

orsolya vanessza kiss írta...

Colette!

Én nem akarok táskákban tobzódni... de egyszerűen majdnem mind elvarászol.. különös kedvencem a pöttyös.. kiváncsi vagyok, milyen lesz, ha elkészül...

Ezek a táskák is mennek a Meskára majd, ugye ? :))

Shushanna írta...

Mondom én, hogy mindent képes vagy összevarázsolni!...
Hurrá, hogy a pöttyös és a kilences megmenekült!
A kedvenceim...eddig...:)

Viszont azt szeretném tudni, hogy mikor tartasz "helyes időbeosztás" címmel tanfolyamot. Hihetetlen, mire vagy képes egy-egy nap alatt...

Colette írta...

Anita: mikor, milyen hangulat:-)

Vanessza: a pöttyös felettébb izgalmas, de egy bordó vásznat találtam csak hozzá, és nem éppen a megfelelő:-(
Először a Győrkőcfesztiválon, majd utána a MESKA-n.

Shushanna: szerintem már leveleztünk róla, hogy nem egyszerű mellettem az élet:-( Maximalizmusom, munkaszeretem sajnos mindent felülír... ebben ne kövessen senki:-)

Rendszeres olvasók

Számláló