2010. június 22., kedd

Örök divat

Egy ( manipulált ) fotó, melyik századból is?!

18 megjegyzés:

Monika írta...

Jujjj,de szépséges! Kiemelné a kis pocakomat ugye?:(

Colette írta...

Nem feltétlen, lehet csalni is:-)

Anita írta...

Jajj, de nagyon tetszik ez a ruha! :) Olyan nélkülözhetetlennek látszik...

soli írta...

Nagyon szép lett!

Anice kötős blogja írta...

Remekmű.
Bele lehetne fogyni talán.

Csillagos írta...

Hűha, Colette, fantasztikus vagy!!! Egyszer összegyűjtök egy ilyen szépségre...

SDAnita írta...

Nem hiszem, hogy bedőlünk a manipulációnak :-) Nagyon izgalmas !

Ágnes Anna írta...

De jól is érezném magam ebben a szépségben a gyógynövényeim között!:)))
Minden benne van amit szeretek!
Nagyon szíven ütött!:)

hopuka írta...

Colette, ez gyönyörű lett! Csodálom az ügyességed, kreativitásod!

Colette írta...

Anita: ne fogd vissza magad... most rendeltem meg néhányhoz??? az anyagot:-)

Anice: ebbe szerintem már érdemes, a hűtő ajtajára egy fotó, és pikk-pakk menni fog a fogyókúra:-)

Csillagos: remélem összejön:-)

SDanita: szerintem is izgi... több éve nem élveztem így a ruhavarrást, lehet, hogy visszatérek?!

Ágnes Anna: nem mertem a táskádat a vállára akasztani, mert úgyéreztem merénylet lenne ellened:-) Pár nap és azt is mutatom!

hopuka: nagyon kedves tőled:-)

Colette írta...

soli: éppen Te maradtál ki, akinek valami hasonlót álmodok. Van egy jó hír, megrendeltem az anyagot.
Tudom téged a kék nem hozott lázba, de kipróbálom fehérrel kombinálva, olyan jó kis görögös hangulatúra:-)

Naomi írta...

Álomszép!!! Fantasztikus alkotsz! :o)

Naomi írta...

Bocsi, Colette! ...de nagyon reggel van még!

Szóval, az előzőekben, azt szerettem volna írni, hogy: Álomszép!!! Fantasztikusan alkotsz!

Bocsi mégegyszer a nyelv, illetve az ujjak botlásáért!

Szép napot!

Saci írta...

Colette ez valami gyönyörűség!!!! Bár én zöld kombinációban is el tudnám képzelni :-)

Barbi írta...

Aztaaa! Annyira gyönyörű lett! Marcira pedig nem hiába vagy büszke, gratulálok az n-1-dik lurkódhoz! :D

soli írta...

Nagyon várom minden esetre az ötleteket! :-)

Csilla írta...

Kedves Colette!

Három évvel ezelőtt elajándékoztam egy kanadai barátnőmnek egyetlen kedves-kedvenc szépséges székely ruhámat,amihez hasonlót azóta sem találtam, pedig kerestem Korondon, Körösfőn, itthon... Amikor megláttam a fenti csodát, azonnal tudtam, hogy EZ az, amire várok régóta. E-mailben írok többet.

Köszönöm!
H. Csilla

DekoRárium írta...

Csodaszép ez a ruha, eltudnám képzelni a türkizes-zöldes színeimbe....kelta jelleggel...húúúú:)

Rendszeres olvasók

Számláló