2009. december 14., hétfő

Panka ruhái



Elcsentem az oviból Pankát... nem tudom a lányok  hogyan becézik, de nekem olyan pankás kinézete van:-)))
Varrtam nekik ruhácskákat, mivel itthon max. a maciknak varrhatok ...
Aztán most jutott eszembe, hogy holnap már be kell őket vinnem az óvodába, mert kedden  megérkezik a " jézuska" . Néhány gyors fotó, mert ezt meg kellett mutatni... annyira élvezetes babaruhát varrni!!! Régimódian egy papírdobozba csomagoltam:-))) Remélem lesz nagy öröm, mikor kibontják!

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Ili írta...

Gyönyörűek!!!
Biztos nagyon fognak örülni a gyerekek ennek a csodálatos ajándéknak. Még ők is elfogadnák ünnepi ruhának!!!!

Barbi írta...

Hát hogyne lenne öröm! Annyira tündéri! :D

Unknown írta...

Colette!
Ezek a ruhácskák bámulatosak!:)))
Ági

krisz írta...

Nagyon tetszenek a ruhácskák.Látni rajtuk hogy milyen örömmel varrtad!Biztosan örömmel is fogják fogadni.

Abile írta...

Gyönyörűek lettek! Nagy lesz az öröm!!

KisMesterek írta...

Szia Colette! Téged is érint:
http://kreativ-a-csalad.blogspot.com/2009/12/csak-egy-rovidke-hir-erejeig.html

Colette írta...

Köszi mindenkinek:-)))
Már kibontották a dobozt, és úgy hallottam, hogy tetszett nekik. Sajna nem lehettem ott, pedig szerettem volna látni az arcukat:-)))

Rendszeres olvasók

Számláló