2009. április 30., csütörtök

Textiles alkotónap

***
I. TEXTILES ALKOTÓNAP
a Bezerédj kastélyban
( Győr-Ménfőcsanak )
2009. május 23. szombat 9-17 óráig
szakmai vezető
LUDVIG NICOLETTE
textiltervező
MŰHELYMUNKA: 9-12 óráig régi, megunt ruhadarab átalakítása, díszítése.
13-17 óráig egy stílusában hozzá illő kiegészítő ( táska, kalap, sál, ékszer, stb.) elkészítése.
JÓ IDŐ ESETÉN a kastély udvaron szombaton 10.00 órától íjászat, lovaglás, bográcsozás várja a család apraját-nagyját!
Bővebb információ kérhető: ludvig.nicolette@gmail.com címen.
***
Nagy izgalommal várom, hogy újra tanításba kezdjek, sok év kihagyás után. Talán ezért is halogattam már hetek óta a bejelentését.
Egy közös alkotómunkára hívlak benneteket, játékra színekkel, anyagokkal és formákkal. Fedezzük fel együtt a textiles világot, harmóniát, egyensúlyt keresve!
A hangsúly az együttes munkán van, s a közös beszélgetés, varrás során sok új ismeretre tehetünk szert.
Az I. TEXTILES ALKOTÓNAP fő témája, a manapság nagyon aktuális újrahasznosítás.
Hogyan tehetjük ismét hordhatóvá, felújítva, régi megunt,  egykori kedvenc ruhadarabjainkat? 
Terveim szerint, egy közös műhelymunka során,  saját elképzeléseiteket segítem a gyakorlatban megvalósítani, mivel a hosszú évek alkotómunkája során többször megéltem, hogyan lehet a látszólag "semmiből" új ötletek hozzáadásával VALAMIT létrehozni.
A nap második részében, ehhez a ruhadarabhoz stílusban hozzáillő kiegészítő (táska, kalap, sál, ékszer, stb. )elkészítésén munkálkodunk.
A csoport létszáma korlátozott, 10-12 fő tud résztvenni.
A fenti e-mailre várom a jelentkezéseteket május 8-ig, s ezután küldöm a részletes információt az alkotónapról.
Ha valaki szeretne rész venni, de ez az időpont nem megfelelő, ne csüggedjen, lesz még folytatás:)))
Addig is jó turkálást a ruhatáratokban, keressétek az "alapanyagokat"!
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Szeretnek jelentkezni, mint elso fecske, legyszives kuldj tajekoztatast. (valoszinu Mehike is)

Bea írta...

Ez tök jó!
Én spec. aznap textilt fogok festeni procionnal- már előre tervezegetek... :)
De szerintem sokan fognak jelentkezni.

HEra írta...

Teleporttal nem lehetne??? Kár:(, mert erre én is szívesen mennék! :( :( :(

Colette írta...

Köszi Lonci, írtam mailt.

Bea, a textilfestés is izgalmas lehet, csak nam az én világom, egyelőre:)))

Szia Hera, már dolgozom fejben egy blogban megvalósítható változaton, de akkor aztán Neked kötelező lesz a részvétel:)))

FKriszti írta...

Hát rendesen elhúztad a mézesmadzagot előttem !Jaj,de szívesen elmennék!

Rendszeres olvasók

Számláló