2009. április 1., szerda

Megnyílt a kiállítás

     Megnyitottam, köszönöm a felkérést, nagyon megtisztelő. Jó pár év remeteségem után, kicsit megilletődve álltam a szépszámú közönség előtt, de aztán úgy éreztem, az erő velem van, s előadtam a mondókámat.
    Tegnap délután jártam itt először, hogy magamba fogadjam hangulatát, és végignézve a teremben található alkotásokat, egy fél órára tavaszi hangulat költözött a szívembe... A csoport bemutatása után egy kérdésre kerestem a válasz, hogy mit jelent nekünk a foltvarrás???        Címszavakban: játék, munka, kikapcsolódás, alkotás, terápia, hagyománytisztelet, örömszerzés, önképzés, barátok, közösség és sok-sok szeretet...  Mivel csoportkiállításról van szó, a KÖZÖSSÉG teremtő erejére nagyobb hangsúlyt fektettem.
     Egy igazán színvonalas kiállításban lehet része annak, aki április 15-ig (minden nap du.14-18h-ig) ellátogat a győri BBMMK-ba. Meleg szívvel ajánlom megnézésre!!!


 Flóra foltvarró kör legújabb közös munkája

3 megjegyzés:

foltoska írta...

Biztosan meg fogom nézni a kiállítást, valószínűleg holnap. Sajnos, ma nem tudtam elmenni, pedig szívesen meghallgattalak volna.

Jucus írta...

Győr nekem nagyon-nagyon messze van, pedig annyira érdekelne! Ha lesz esetleg egy fotóriport, annak örülnék!

Julcsi írta...

Szerintem nem kellett volna félned, a te Isten adta tehetségeddel!:))
Örömmel fedeztem fel a meghívón Zugman Ili nevét. Őt van szerencsém személyesen is ismerni:)

Rendszeres olvasók

Számláló