2009. április 17., péntek

Csutkailda vallomása

Fogadjátok sok szeretettel Csutkailda tüzes vallomását:

"Ez a ruha gyönyörű! Olyan szívesen felvenném! Királynőnek érezném magam benne!!!Elmerjem mondani, hogy szeretem azokat a ruhákat, amelyben királynőnek érezhetem magam. Ugyan az alkatom alapján nem vagyok túl légies, de azt mondják mások, hogy tudom őket viselni. Csillagjegyem: Kos. Aszcendens: Kos. Eleme: Tűz. Kínai felosztás szerint: Ló /Tüzes/ Ezek után elmerem mondani, hogy szeretem a vörös színt!!! Lángoló, bátor, dinamikus. Ezer árnyalata, ezer jelentést hordoz. Mindig meleg, gyakran forró, tüzes, de sosem unalmas. Szeretem, mert az energia színe. Kedvenc évszakom az ősz, amelynek alaptónusa a vörös. Kedvenc könyvem: A vörös oroszlán. A piros szín a magyar népművészetben a leggyakoribb. Nálunk elsősorban az öröm, a lelkesedés, az ünnepi hangulat, az egészség, a szerelem kifejezője. Ennek az alapja valószínűleg az érzelmekkel telített ember arcának piros színe. A pirosnak a vérrel, a tűzzel, a fénnyel és a nappal is van kapcsolata. A nyelvünkben is gyakori jellemző: piros alma, pirospozsgás, vérpiros, paprikapiros, tulipiros, égőpiros, élénkpiros, tűzpiros. A magyar néphit a pirosnak véderőt tulajdonít." A kedvenc színed te magad vagy". Ez az első pillanatban elég merésznek tűnhet, de én azt gondolom, hogy alapigazság.
Végezetül annyit még, hogy: Megszerettelek Colette Barátném! Ugye ez megbocsátható egy érzelmekkel telített, vörös színt kedvelő nőszemélytől!"

Hálásan köszönöm a soraidat, melyből elsöprő energia árad. Nagy szükség van most rá, hogy a lényegtelen dolgokról a lényegesek felé fordítsa a tekinteteket.

Mindenkinek kívánok erővel teli alkotómunkát, tüzes jókedvet!!! S várjuk további hozzászólásaitokat a színekhez, ha van kedvetek írjatok!!!

1 megjegyzés:

Jucus írta...

Szépen ír a pirosról!
Én nem is tudom, a kékről, zöldről vagy a narancssárgáról kellene vallanom?:o)

Rendszeres olvasók

Számláló