2010. március 31., szerda

Életem virága... de ez nem egy táska:-)

Tegnapi fotózáskor készült... olyan viharos szél fújt, hogy vitte volna a gyékényt táskástúl-mindenestől.
Rátérdeltünk a szélére amíg anya kattingatott egyet-kettőt... aztán egy spontán pillanat következett... 
Igen, igen... mindig ők szeretnének lenni a figyelem központjában, és ez így helyes. Kedves bloggerína anyukák, a fontossági sorrendet soha ne feledjétek!!! Ők a jövő reménységei, a legtöbb figyelmet Nekik szenteljük!!!


A táska egy kedves ismerősömnek készült  megrendelésre.

11 megjegyzés:

hAnd-i írta...

jaj, de aranyos a sztori... és igazad van, nem szabad elfelejteni a jövő nemzedéket... a táska meg gyönyörűűű... hogy én mikor tudok ilyet? a Jóisten tudja, de addig is nagyon jó nézni titeket

SDAnita írta...

Hmmm...viccesen nekem is az jutott eszembe : a fiucskam es leanykam bizony szebbek, mint a taskaim. Es ez bizony igy van rendben !

zazálea írta...

Az a csemete, az nagyon édes, a táska már kit érdekel... :o)))

FKriszti írta...

Ez mind-mind így igaz!!!!!!

aniko66 írta...

Úgy látom, őt sem tagadhatok le! Hasonlít rád! :)

Szilvi írta...

Huncut az a mosoly nagyon!Jó, hogy megosztottad velünk!

bruercsi írta...

Csuda helyes a Misi fotón is!!!

HEra írta...

Bocs Colette, de nekem jobban tetszik, mint a táskák :D

Annás írta...

Nagy kópé lehet, huncut a tekintete :) Sajnos nálunk most a "ne-fényképezz-le-minket-anyu" időszak van, remélem, hamar elmúlik...

aaműhely írta...

Életed virágának nagyon kedves tekintete van.

colette írta...

Köszönöm, nem is tudom mit írjak... szívem szerint én is őt mutogatnám, mert már ránézek, és ÖRÖM tölt el... de ez a blog igazából nem róla szól:-) Mindenesetre jókor lépett közbe, mert már kezdtem besokallni az "egy nap, egy táska" produkciótól...

Rendszeres olvasók

Számláló