2009. március 27., péntek

Esküvő Colette módra

No lám ilyen kicsi a világ...
 Az előző bejegyzésemre egy kedves megrendelőm is bejelentkezett, hogy bizony az ő ruháját is én varrtam. Büszkeség töltött el, s gondoltam mutatok még néhány képet, hogy milyen esküvői ruhákat terveztem-készítettem. Aztán rá kellett jönnöm, hogy csak papír képeim vannak, melyeket  rossz minőségben tudnék adaptálni. 

Egyedül ezen a  1998-ban rendezett kiállításon készült olyan kép, melyből valami kivehető .

Kedves barátnőm megnyitó szövegéből idézek mellé: 
"....  a hozzáadott munka mennyisége és minősége adja a mívességet. Kiveszőben lévő fogalom, a szépen megmunkált tárgyak összessége az ami érték. Tartalom és forma egysége bármiben és bármikor, amit megőriz az idő. "

Ma is szívesen vállalom  egyedi ruhák elkészítését,  bátran keressetek, szívesen segítek a megvalósításban! ( EZ VOLT ITT A REKLÁM:))) )

11 megjegyzés:

Barbi írta...

Hú, gyönyörűszép! És milyen ritka, ahogy Szarvasmici is mondja! Kár, hogy lecsúsztam róla! Ha egy icipicit hamarabb hoz össze a bloggal és veled a sors, akkor ilyen ruhában mehettem volna férjhez! :))))

Zelnice írta...

szépek!

Bea írta...

Nagyon szépek! Sőt...

Névtelen írta...

Nagyon tetszenek.
Gyönyörűek...

csutkailda írta...

Te erre születtél!
Ez a Te Utad!!!!!!!

Hunszil írta...

Hát igen, ezek A mennyasszonyi ruhák :)

Colette írta...

Múlt, jelen, jövő...
Hiszem, vallom ( nem valami féle elv alapján ), hogy a jelenből a jövőbe a múlt figyelembevételével lehet eljutni. Lehet, hogy mások ezt most szebben megfogalmaznák, de talán így is lehet érteni. Hosszú éveken keresztül tettem a dolgom az érzéseim alapján ( ahogy violini vallott magáról), aztán elérkezett a pillanat, hogy az érzések szintjéről egy aprócska lépést tegyek az emberi asztralitásból a szellemiség felé, ahol talán meglelem a válasz a miértekre is.

kastanie írta...

Nagyon szépek.

Névtelen írta...

De lehet, hogy nem hiába volt az építészet se, mert van a ruhákban valami egy szép épület fennségességéből.

Csilla böködéje írta...

Hűűű ez csodálatos. Ha egyszer elérkezik az idő(a lányomé) feététlenül megmutatom neki. Csodásak.

Csilla böködéje írta...

Hűűű ez csodálatos. Ha egyszer elérkezik az idő(a lányomé) feététlenül megmutatom neki. Csodásak.

Rendszeres olvasók

Számláló