2008. szeptember 2., kedd

Könyvborító






Egy nagyon régen a fejemben motoszkáló ötlet megvalósításába fogtam. Az apropója az volt, hogy közeleg a szülinapja annak, akinek szánom. Kedves szomszédasszonyomtól kaptam egy receptgyűjteményt, amiben házias jellegű sütik vannak. Kb. 50 oldal fénymásolt lap összefűzve. Lefénymásoltattam még egy példányban, de ajándéknak így még nem tetszett a külleme. A borítóján járt az eszem már napok óta, és akkor a hétvégi budapesti anyagbeszerzésen a kezembe akadt ez az anyag. Igen lányok, nem minden arany, ami fénylik. A könyvborítóhoz használt anyag ugyanis gyárilag hímzett ( fehér anyagon piros gépi hímzés). Egy kevés gépi tűzéssel ugyan kiegészítettem, nem tudom ez a képeken mennyire látszik. Azt hiszem elégedettebb lennék vele, ha az egészet kézzel hímeztem volna. Ha igényességből kellene osztályozni, akkor egy gyönge kettest adnék magamnak, néha én is túl magasra teszem a lecet!!!




Süteményes könyv a címe, elég rosszul látszik a képen. A betűk is elég jellegtelenek, a gépemmel tudom írni őket, de a méretén nem lehet változtatni ( sajnos ).





10 megjegyzés:

Szera írta...

Nagyon szép lett! Én is próbálok mindent kézzel hímezni, de a keretbe foglalása olyan kedves és az a te műved!

Zelnice írta...

Nekem is nagyon tetszik,gépi vagy nem gépi.Elárulod,hol szerezted be? Egyre jobban tetszik ez a redwork-ös dolog,de hímezgetni tuti nem lesz időm egy darabig. Gyönyörű ajándék.
És örülök,hogy azt írtad:lecet,e-vel.Engem halálra cikiz vele a férjem,mert azt úgy mondják:lécet.Szerinte :-)))
De Miskolc vidékén így járja,legalábbis hallottam már sokaktól.

Colette írta...

Írom az anyag elérhetőségét, én a gubacsi úti üzletükben(raktár) vettem: www.globaltex.hu -címen mindent megtalálsz.250Ft/m most az ára.

idi írta...

ez nagyon szép.

Monika írta...

Ez nagyon szép lett!!! Nincs mindig idő-sőt nagyon ritkán-kézzel hímezni. A lényeg,hogy az ajándékozott nagyon fog örülni...én örülnék!:)

Katbo-Réka írta...

Gratulálok a blogodhoz! Nagyon tetszenek a munkáid. A turáni ornamentika nálunk "kötelező olvasmány":-)

Zelnice írta...

Köszönöm.Mezei vásárlót nem is szolgálnak ki?

Colette írta...

Violini, már nem az a világ van, mindenkinek adnak, legfeljebb 10% felárt számolnak a vágásért, de ennél az akciós anyagnál szerintem még azt sem. Colette

Zelnice írta...

Nem tudtam,hogy már nem az a világ van :-)) Ez jó hír,köszi!

Ibcsy írta...

Gyönge kettes? Hiszen ez gyönyörű!!

Rendszeres olvasók

Számláló