2008. szeptember 22., hétfő

Japán táskák

Sikerült!!! Nyolc táska , egy szabásminta. Azért annyit hozzáfűznék, hogy mivel japán újságból van, liliputi emberkéknek valók, ha megcsináljátok valamelyiket, a kiinduló négyzet méretét 50 cm-ről megnövelhetitek kb. 60-70 cm-re. A képekre kattintva olyan élményben lesz részetek, mintha nagyító alatt néznétek az újságomat. Eredeti méretű képeket töltöttem fel ( 5min./ kép feltöltési idővel), míg máskor csökkentett méretűvel dolgozom. Kipróbálni nem mertem, mert a gépünk mindig lefagy a nagy méretű képeknél, de kérem a visszajelzéseket, hogy tényleg jól láthatók-e a részletek. Nekem is született ma egy újabb táska a nyolc közül, de majd holnap jelentkezek vele. Most fedeztem fel, hogy a Katbo naplója blogban viszont van egy gyors neszesszer, amire csak füleket kell varrni, és máris kész az egyik táska a nyolc közül. Köszi Katbo, nem is tudtad, hogy az egyik variációt már megvarrtad???











8 megjegyzés:

Szera írta...

Köszönöm, hogy feltetted! Amit még erről mondanék, megtalálod Katbo megjegyzéseinél, amit az utolsó bejegyzéséhez írtam...

Cic írta...

köszönjük, tökéletesen látszik, bár ettől függetlenül lehet, hogy lesz még majd kérdésem :-))

katafolt írta...

Imádom,ahogy ezek a japánok hajtogatnak!

bruercsi írta...

Köszi! Nagyon jól látszik maga a kép, de azért nekem van, ami homály... nem a szememnek, hanem az agyamnak pl. a 62/d hogy alakul ki?

Katbo-Réka írta...

Nagyon jól látszik minden. Tényleg bele kell egy kicsit merülni, hogy az embernek megvilágosodjon....
Nagyon rendes Tőled, hogy megosztottad velünk ezeket a mintákat.

enigma írta...

szuperül működik, köszönöm....az, hogy nekem hogy fog működni, már más kérdés :)

Princi írta...

Nagyon köszönöm én is, szuperjól látható mnden!

martimez írta...

Nagyon tetszenek nekem is .El tudnád küldeni a borítóját ennek a könyvnek?
martimez@gmail.com

Rendszeres olvasók

Számláló