2008. augusztus 19., kedd

Rózsaszín


Mostanában körülöttem minden rózsaszín. Ha anyagok között válogatok, a rózsaszíneket látva rögtön beindul a fantáziám, legyen az virágos, pöttyös, csíkos vagy kockás. Úgy vagyok a rózsaszínnel, mint Gombóc Artúr a csokoládéval, idei-vagy tavalyi, minden jöhet. Nagymamámnak volt a kedvenc színe, és én lányként sosem értettem miért vonzódik ehhez a színhez annyira. Mióta engem is elkapott a rózsaszín láz, kezdem őt megérteni. Az viszont egy kicsi elszomorít, hogy ehhez a színhez való vonzódásom azt is jelenti, hogy öregszem.

Erről az "Isten hozott"-os faliképről már írtam, most végre ezt is sikerült befejeznem. Természetesen egy rózsaszín csíkos anyag lett a kiegészítése.


No és a virágaim milyen szinüek?

Aztán találtam itt még rózsaszín dolgokat. Ez egy félbehagyott franciaágy takaró, most 1mx1m-es, de tovább lesz fejlesztve. Elég egyszerű, de egy szép tűzésmintával fel lehetne dobni. Az egyedüli éke a közepében lévő gépi hímzett minta. Ennyi időm mostanában nincs, ami a befejezéshez kellene, de ami késik, nem múlik...

A VIRÁG
szerelmesen kínálja bibéit.
A méh mézet, a darázs mérget szív.
Egyik köt, old vele a másik.
/ Szepes Mária /

4 megjegyzés:

idi írta...

dehogy jelenti azt hogy öregszel.az ember életében vannak "szín korszakok."egy időben nálam is volt rózsaszín de aztán jött a narancssárga majd a zöld,most speciell a földszíneket szeretem.

martimez írta...

Én is imádom a rózsaszint (+a rózsákat!),csak a fáradt változatát.Szerintem van köze a korhoz ezeknek az izlésváltozásoknak,csak persze én még nálad is idősebb vagyok-sajnos-De ezt úgy is fel lehet fogni,hogy időnként,ahogy nő az élettapasztalat,a színek terén is változik az "értékrendszerünk".

katafolt írta...

Igazából nem szeretem a rózsaszínt,bár a lányom mostanság barnával kombinálja és úgy tetszik,meg bordóval és fáradtzöldel is,csak önmagában nem.Amit viszont itt látok,minden gyönyörű és olyan jó nyugalom árad a blogodból,szeretem,
örülök,hogy idetaláltam :-)

Colette írta...

Én is jártam már nálad, sok szépet láttam, most ismerkedem még a foltos közösséggel. Ó, a rózsaszín a barnával, az az egyik kedvencem, fogsz még ilyet látni nálam ... Colette

Rendszeres olvasók

Számláló