2010. szeptember 7., kedd

Chocolettet tessék

Belső örömtűz égett bennem. 
Így jutott kifejezésre.
Nagyon szerettem volna beszélgetni, locsogni, fecsegni...
de tudjátok az itthonlét magánya.
Tettem egy ígéretet Agyból Buddha barátomnak, talán nevezhetem így,
miszerint kap tőlem egy IGAZI csokoládét.
A varrás befejeztével, fotózás közben jutott eszembe, 
milyen jól mutatna ez a borotvahabos textil csokipapír gyanánt.
Ennyi.


13 + 1 név gyűlt össze a sorsolós piperében.
Magamat is beledobtam, már csak azért is, mert kommenteltem eleget:-)
A szerencse kedves barátnőmnek 
HOKATÁNAK kedvezett, 
hmmmm, bunda volt?
Inkább boszorkányságnak nevezném:-)

9 megjegyzés:

Mici írta...

Katára most rájár a rúd, mindenhol nyer.
Amúgy persze hogy tetszett a munkád is, csak gyarló az ember, és szemetetéssel nem mindig lehet jóllakni, a csoki meg sokféle étvágyat olthat. Na jó, a kettő együtt azért parádésabb!
Na mindenesetre egy kisebb szeletkét vagy kettőt gyorsan magamévá teszek, ha már felpiszkáltad a csokoholista hajlamomat.

Tibandi country álmai írta...

Én erről a játékról lemaradtam a nagy festegetés közben:( de majd legközelebb:)

Évi kreatív oldala írta...

Gratula Hakotának!

Silerika írta...

Gratulálok Hokatának! Jövök máskor is beszélgetni (is)! :o)))

Kisnyul írta...

Gratulélok! :)

Hokata írta...

Nyerő szériám van, lehet vennem kellene egy lottót?
Köszönöm Colette!

Agyból Buddha írta...

Szerintem is jó most Katának!
Üdv.

Colette írta...

Látod Buddha Chocolette-ből csak a barátok kaptak... elsőnek...de már van folytatás...kattog a márketing gépezet:-)

Kati írta...

Gratulálok a nyertesnek :)

Rendszeres olvasók

Számláló