2009. november 4., szerda

Szélsőséges vagyok...

... onnét tudom, mert egyazon napon a legnegatívabb élménytől a legnagyobb meglepetést okozóig minden megtalál vagy eltalál?!

Egy másik jó hír, hogy némi kitérő után ismét a saját terveimmel foglalkozhattam. Elkészültek azok a táskák, amiknek a fedelét már mutattam Nektek. A legnehezebb az volt, hogy nagyon sok variációban össze tudom párosítani az új kordjaimat, de most öt mellett le kellett tenni a voksot.
Jól döntöttem?! Ti még milyen színpárosítást látnátok szívesen a jövőben ebből a modellből?



Kedves színösszeállítás: barna-hússzín



Aki a vöröses, meleg árnyalatokat szereti




Lila??!! Kiderült, hogy nem ismerem a színeket, így aztán ki minek látja:-)))




Ismét egy barna-rózsaszín, csak más árnyalatokkal



Vörös és fekete, eléggé mozgalmas lett

Azt majd elfelejtettem, hogy eladók... hamarosan a MESKA boltomban megtalálod őket.



10 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon szépek lettek! :D

Silerika írta...

Nagyon szépek lettek! Nem szorulsz tanácsra, olyan ízléssel vannak összeválogatva. :o)

Vike írta...

A második táska nagyon tetszik. Szeretné egy hasonlót. Írok mailt ezzel kapcsolatban.

A.C.E írta...

Gyönyörűek a táskáid, mint mindig!! Talán olajzöldben is szép lenne!

Edina írta...

Nagyon szépek, ízlésesek a táskáid! Szerintem jól nézne ki zöld barna kombinációban is :)

Budai Detti írta...

Egyetértek az előttem szólókkal: kellene zöld is! de én kiverném a miztosíékot, mert szerintem ehhez a típushoz nagyon menne a kiwizöld! (tudom egy kicsit erős, de én ezt hiányolom...)
Amúgy nagyon szépek és mutatósak!

Hunszil írta...

Nekem a 1,2 tetszik-de, úgyebár nekem már van egy barna fáradt rózsaszínesem:) az a legszebb :)))))

Tűtáncoltatók írta...

Szia! Csatlakozom az előttem szólókhoz.Gyönyörűek!!!!!

Abile írta...

Olyan gyönyörűek...

Colette írta...

Köszönöm szépen Nektek:-)))
Zöld-barna most valóban nem készült, de az egy hónappal ezelőttiek között volt egy.
Kiwi zöld??? Hát ebben az évszakban nekem nem áll rá a szemem, majd tavasszal talán:-)))

Rendszeres olvasók

Számláló