2009. február 7., szombat

Győzelem!!!

Bruercsié valamiért lemaradt:((( Ha valakié még mindig nincs a képek között, kérlek szóljatok!!!

És tessék, mégis sikerült!!! Elmentünk moziba ( Valami Amerika 2.), s annyit nevettem, mint mostanába se... na ez nem volt túl értelmes:)))
Azt mondtam, nem fekszem le addig, míg rá nem jövök a hat kép bibijére. Már megint a kép méret volt a hunyó, le kellett őket kicsinyíteni, és már röpültek is a Picasa-ra. Íme az új kollázs, remélem most már senki nem maradt ki!!!
Köszönöm a címeket, már csak Tallináé és Piroseperé hiányzik.
Posted by Picasa

9 megjegyzés:

Mehike írta...

Jaj, Te Drága még éjjel is azon agyaltál, hogy minden cippdísz együtt legyen. Nagyon kedves vagy.
Tényleg jó így együtt látni őket

Abile írta...

Egy kis nevetés csodákra képes!! Ügyes vagy... és nagyon kitartó! :o)

bruercsi írta...

Hmm! Nem is tudom szóljak-e...
Az én cippdíszem ezek szerint még sem tetszett? :(

Colette írta...

Szó sincs róla, hogy nem tetszett!!! Tényleg olyan sokan játszottatok, hogy elég nehéz átlátni. Még most is lehet, hogy valaki kimaradt, de kérlek szóljatok, ha tudomásotok van ilyenről!!!

bruercsi írta...

Köszi! Akkor mégis tetszett?! :))

Piroseper írta...

Küldtem is mailt!

bruercsi írta...

Kedves Colette! Az e-mail címem: bruercsi kukac gmail pont com.
Szép napot! :)

Barbi írta...

Mailben már megtettem, de itt is megköszönöm az ajándékodat! :)))))

Unknown írta...

http://rosselelet.blogspot.com/2009/02/az-elso-taska-tavaszvaro-viragok.html
Tudom hogy már vége a játéknak, de azét megmutatom mi készült nálam ma esete.

Rendszeres olvasók

Számláló